Popular Posts

Rainy Day..

Good day bloggers..

Hari ni the worst day for my taman..
nk tau knp?
sbbnya hari ni ujan sepanjang hari..

ujan start msa pukul 6.30 petang, 10 april
sebelum tue msa kt kwasan um

ah aku tu dh ujan lebat..

aku sndri pn xtau, tr psanya mcm tu la.

aku xde pn kt situ..

aku dok dlm hotel..


hehe
lpas brape minit ayh aku ajak balik
aku dh la th khusyuk men internet..
adus..
smpai tman tu..
fuh banjir!!..

tp bez coz dpat men bnjir..
haha budak2 gi
tp bnjir kt taman aku ni x la truk sgt..
start pkul 7 air pn dh surut..

jd aku pn lega..
yg syukur nye rumah aku x kena sgt pn.
alhamdulillah..
selamat rumah aku kwasan dia tnggi sikit..
rumah blkang aku and lorng dia kena bnjir truk la..
smpai msuk rumah..


yg bnjir ni kali ke2 la yg trjadi kt taman aku.
sblum ni trjadi msa satu chngloon bnjir hari tu..
tahun brape ntah..
2006 kowt..
anyway itu je kowt yg aku nk bgtau..
"hujan ini adalah rahmat tuhan yang diberikan kepada kita yang kita harus syukuri
bukan untuk dibantah"..
"tiada hujan maka tiadalah kesuburan di dunia"

Thats' All For Today Folks

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers