Popular Posts

Akhirnya.......


Tentu korang masih ingat lagi dgn entri ini:

Ala entri pasal aku kempunan nak mkn buah "Doyan" tue....Setelah beberapa hari dok cari dan mencari,alhamdullilah akhirnya dpt jugak aku mkn buah doyan....Wpun x sesedap kat "Balik Pulau",tapi x kisahlah,janji dpt mkn kan...


Ptg semalam,aku pegi kat Pasar Petang kat Simpang Kuala nun,baru nak park kereta,dah nampak org dok jual buah doyan...Apalagi,gembiralah aku kan...
(mcm budak2 dpt gula2 tue)
hahahahahha...


Aku beli cuma sebijik saja...Sebab bukannya nak mkn sgt,cuma nak hilangkan rasa "TERINGIN" tue saja....(mengalahkan org ngandung saja tau dak)...hahahahahaha....Mahal giler buah doyan nie....Sebijik harganya RM 16.50 okeh....Korang tgk sendiri ada berapa ulas didalamnya:

|

|

|

|

|

V


Cuma ada 11 ulas saja okeh...seulas lagi mama g buang dlm tong sampah...Skit je kan....Niat nak mkn ngn pulut terbantut,sudahnya mkn mcm tue saja....X pelah,lps sudah keinginanku nak mkn buah Doyan....X sabar rasanya nak mkn kat "Balik Pulau" nun...Kat sana lebey sedap2 dan mcm2 jenis ada termasuklah fav aku "butter prawn"....mmg mantoplah,sesuai ngn harganya...
hihihihihi...

Makanya berakhirlah keinginan aku nak mkn Durian....

~Alhamdullilah~

Nota kaki ~ Masa entri nie kluar aku berada di Hospital Besar Sultanah Bahiyah utk pemeriksaan lanjut ttg lutut aku...Harap2 x perlulah dibedah.....:(

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive