Popular Posts

Khabar Sedih Yg Kuterima.....


Aku baru dapat khabar berita dari sahabat baiknya yg juga kenalan aku,Mahadir yg sahabat & juga yg aku anggap adik iaitu Mista Aizoul telah dimasukkan ke Hospital
http://mahamahu.blogspot.com/2011/02/semangat-anda-untuk-dia.html

Lps aku dpt tahu,aku terus sms dia tanya khabar berita dr dia...Aku dr jauh hanya mampu mendoakan agar dia cepat sembuh dan kembali seperti sediakala....aku tahu dia seorang yg kuat utk lalui semua dugaan ini...

Termerloh,Pahang...Aku sgt2 terkejut okeh bila dpt berita itu sbb setahu aku,Aizoul seorang yg periang dan happy go lucky seperti aku bole sakit....

Aku dah kenal dia hampir 3 tahun...Sepanjang persahabatan antara kami,hubungan kami baik sekali,tidak pernah bergaduh @ bertegang leher sesama kami...Aku juga x pernah berahsia dgn dirinya...Aku selalu mengadu pada dia kalau aku ada masalah...Dialah "SAHABAT" dan juga "ADIK"....

Marilah kita sama2 doakan agar Mista Aizoul cepat sembuh...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive