Popular Posts

Terima Kasih Nuffnang :)


Beberapa hari yg lps,aku sudah terima cek Nuffnang yg telah aku cash out sebulan yg lps x silap aku.....Biarpun x derlah dpt beriban-riban,tapi bolelahlah beli handbag & perfurm.....(shopping je keje aku kan) bila nak tobat nie?
hahahahaha....


So bila dah dpt cek nie,terus aku g "leburkan" di CIMB BANK....Kenalah tunggu 2-3 hari baru dpt cash...Tapi rasanya aku x nak guna lagilah duit nie sbb aku nak simpan.....
Hahahaha....


Apalah yg sedang aku tenungkan tue kan....Maybe masa dpn kowt...Hahahahhaha....Yelah umur semakin meningkat,masa nie dah kena fikir ttg rumahtangga dah...:)
Jeng jeng jeng:)


Sambil berfikir tue,mari kita layan "Double Dutch"....Nyum nyum nyum....Kerana mempengaruhi iklan di tv,aku sanggup pi beli wooooo......Lps nie apa plak yer?
hahahaha:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive