Popular Posts

Makan-Makan Bersama...

Pada hari Sabtu yg lps,aku & mama menerima tetamu2 dari Penang...Mereka adalah kwn2 dr Facebook & blogger....Ekceli dah plan mende nie seminggu yg lps....


Aku yg serba hitam setia menunggu dibutik...

Sepatutnya plan ngn diorg nie jam 7 mlm tapi terlewat 1 jam sbb salah seorang dr mereka bole terlajak tido..."APa KeS????"
hahahaha....


Hadiah utk "birthday boy"

Aku dan mama bawak mereka makan di sini:

|

|

|

|

|

V


"Restoran Bunga Naga"

Ianya terletak di Jitra (jalan menghala ke Wang Tepus)...Ekceli nie adalah kali ke-2 aku ke sana...Kali pertama aku pergi bersama.....(tetttttt)
Nak tahu apa yg kami order pada malam itu...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Udang Saring


Masak Asam Pedas


Sotong Goreng Tepung


Ikan Masak Kicap Bawang


Ayam Masak Gajus


Air Buah Naga
(fresh punya tau)


Teh Tarik 1 Malaysia
(mama ngn si Faisal Punya)

Mesti korang nak tahu siapalah tetamu2 aku & mama itu kan...Inilah org2nya...

|

|

|

|

|

V


Aku bersama Roselinda & Izra


Aku dan mama bersama Roselinda & Izra


Aku bersama Faisal & Keith


Aku bersama Faisal...
Ekceli kami juga celebrate belated birthday si Faisal...Sepatutnya nak buat masa birthday beliau,tapi x dpt sbb masa tue aku tgh "sakit"....

Apapun tq so much pada mereka yg sudi dtg dari jauh...Hope kita dpt bertemu lagi...
Insya-ALLAH....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive