Popular Posts

Makan Malam 2 beranak....


Ptg smlm aku & mama masing2 teringin nak mkn mknan yg berbeza...Tapi masing2 malas nak mkn kat situ sbb 2 tempat yg berlainan...Sudahnya,kami tapau saja...Maklumlah bila tinggal berdua nie x susah sgt,rasa mls nak masak,beli sajok...
Hahahaha...
Mula2 kami ke sini:

|

|

|

|

|

V


"Tat Nasi Ayam"

Tempat fav aku nie...Nasi ayam dier mmg tip top...X pernah mengecewakan aku...ngn sup dia yg mabeles kan...


"nasi ayam"
(lupa nak snap sup,kicap ngn sambal)

Pastu kami ke tempat mama plak:

|

|

|

|

|

V


"Nasi Lemak Ali"

Mama mmg suka beli kat sini...Tempat nie pun femes jugak...Ada yg dtg dari jauh,sebelum balik mesti singgah sini n bungkus utk dibawak balik...


Nasi berlaukkan ayam dan telur rebus
(mabeles)

Kemudian kami singgah Zeffee utk beli minuman...Tetapkan,minuman pun nak kena bungkus..Ala sekali-sekala apa salahnya...

|

|

|

|

|

V


Tembikai susu utk aku & nescafe ais utk mama...

Itulah makan malam aku & mama...
~Janji kenyang~



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive