Popular Posts

SyeLek daN ThiNNer~ (^_^)


Bilikku yg kecik amat bermakna...tingat lagi pengalaman menghiasi bilikku bersama adikku, Amar Fauzan..semasa cuti selepas SPM...taun 2008..haha..kitorang punyelah seharian cat bilik..lepas tu..sambil adik aku tgh nk habiskan cat di dinding...aku pula mensyelek almari lama aku..supaya nampak lebih menarik kembali....tetapi..tanpa disangka..here comes the best part..sedang seronok mensyelek...aku terasa sedikit kepelikan...."kenape mata kanan aku ni cam sejuk je??"...bile g tgk kat cermin toilet...Oh nO!! mate kanan aku terkena syelek..tapi nasib baik time kene tu mate aku tertutup..so kelopak mate aku telah diselaputi dgn syelek...cUak gile kOwt...takOwt butaa~huu...dok ingat nak cuci ngan air..x gune,,sbb dh syelek...so aku memberanikaN diri...menggunakan thinner..aku menyapu di kelopak mata perlahan2 sambil membaca bismillah...lama kelamaan..akhirnye kluar jgk...yippy!..Alhamdulillah...tetapi...masih lg teringat..time kene syelek tu..seolah2 mata aku mcm kene penumbuk sebijik!....haha..amik kau...n lepas tu..emm..cam biasela..aku dimarahi oleh ibuku..sbb pandai2 nk syelek sgt..kui3...~al-kisah =]  

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive