Popular Posts

yeah . .finish. . .

location : my sweetpinky room
time : 2.20 pm

morning dan salam satu malaysia!

oke . .da kire lebih dlm tempoh 24 jam gua berada di rumah . .cm tak sangka , cm nak lempang2 je ase muka ni ,tak pecaya ,gua bejaya menghabeskan 4 sem gua or 2 taon di uia nilai terchenta ni . .huish , ,gua engat lagi, 24 may 2009 ,gua start register kat uia pj ,tak bape hari lepas tu,gua ditransfer ke nilai,bagai nak nanges ase,mak ai,segala susah payah ,perit ,air ketiak,air mata,sume ade laaa r . .gua sinopsis kan kat sini banyak la experience gua dapat . .oke,gua da boleh jeritt..GUA DA GRADDDDD!!!!!!!opsss . .dari foundation je :P hahahaha, ,oke ciap sedia 6/9 ni reg for degree pulek . .


oke,da dodok sorang2 kat umah ni mula laa teringat every single thing kat nilai include disaman mak gad,abg2 maintanence ,abg mahalah opis:P ,abg finance , my fren,cik mon spek,geng2 makan,gda,ati,madi ,haiii...semua laaa...kalau gua nak listkan semua mmg takk la kann. .

bile engat 2 kenangan yng pling memalukan tu! ase cm nak tendang je diri sendri. . hahahaaha , ,yela,ce cite..ce cite. .pada suatu tengahhari yang agak2 dingin ,,gua jalan2 ala2 model ,smbil memakai high heel,dgn confident nyee,tetbe,,,

lu owg taw tak?gua masok longkang ,cet! da la depan mamat 2 uia yang kacak2.. .pehh maluuuuu...kesimpulannya,da taw rabun , pakai la spek ,tak pon pakai lens..ni konfident je jalan walaupon tak nampak ape2..bongek ,. da memalukan diri sendri. .yang pling maluu...mamat2 tu ciap tlong gua bgon n cakap " u oke ke sis?"
adehh...ikotkan ati nak je wat2 pengsan . .hahahaha,malu punye pasal kan



oke,lastly,gua decide tok pakai spek besar ni..hahahahaa

ate,,laen cear sket teman ase ..husenn husenn( suara cm hantu kaklimah).:P

k mau . .bobok ,

bui bui ^_^

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive