Popular Posts

Tukar Tarikh Majlis...


Nasib baiklah kad jemputan x dicetak lagi,kalau dak naya ja nak kena tukaq semua...Aku pun x check tarikh cuti sekolah jatuh bila,periksa punya periksa cuti sekolah start 27hb Mei,makanya mmg x bole buatlah 3 majlis serentak tue pada 28hb Mei....Makanya kenalah tukar tarikh utk 3 majlis itew...
Setelah berbincang dgn semua pihak,mereka bersetuju dgn tarikh baru yg akn diberitahu kelak....Nak buat lagu mana,nama pun "Cik Andam",masa cuti2 sekolah nielah aku diperlukan...hihihihi:)
Persiapan?Dah ada beberapa perkara yg dah siap cuma tinggal yg besar2 + sederhana2 sajok...Yg kecik2 nie dah selesai....
Hahahaha...
Aku cuma mengharapkan agar majlis aku tue berjalan dgn lancar dan x der masalah2 besar berlaku...Dan aku harap impian aku utk meraikan bersama anak2 yatim akn menjadi kenyataan....Itu adalah salah satu impian aku utk tahun 2011 nie...Mudah2an...Amin...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive