Popular Posts

Birthday Party :)


Rasanya dah 2 minggu kowt aku x berblogging,kalau update pun pakai si Blacky tue saja....Ntahlah skg nie mcm malas nak berblogging (mukin hati dah tawar kowt)
hahahahaha:)
Beberapa hari lps,aku dpt jemputan dari kawan sek aku utk ke majlis hari lahir anak lelakinya yg berusia 2 thn.....Memandangkan majlis perkahwinan adknya aku x dpt hadir kerana kemalangan kecil yg telah berlaku pada diri aku,makanya aku tunaikan juga jemputannya....


Masa sampai kat umah beliau pun,kek dah dipotong,aku sampai lewat skit,yelah dr Alor Setar kan,rumahnya plak terletak di Jitra (mcmlah jauh sgt kannnnn)...hahahahha....Rasanya keknya nie bertemakan padang bola sepak,tapi pemain dan tiang gol dah di tanggalkan....


Bila aku masuk ke dapur rupanya pemain & tiang gol ada disitu...
hahahahha:)


Mcm biasa aku dtg bersama mama tercinta & Cik Ecah....Kebetulan dia cuti selama seminggu,so dia blklah ke sini....Riuhla kjap bila dia ada nie...
hihihi:)
Kami berbual & makan2....Mcm2 ada (bihun goreng,kuih-muih,jajan & agar2 jelly)...Kali ne seorang sahabat aku,Maizatul Miza x dpt dtg sbb dia kena ke Kuala Lumpur atas urusan kerja....So x meriah sgtla sbb dia x dak...
hahahaha...


Mcm biasa,sebelum pulang,kami bergambar kenangan...Sorilah gambar kurang memuaskan,maklumlah just pakai si Blacky sajo...hahahaha.....


Aku bersama 3 org rakan sekolah....Mereka semuanya dah berkahwin dan mempunyai cahaya mata okeh...Tinggal aku saja yg blum lagi...Bilalah agaknya kan....Insya-ALLAH.....Akn tiba juga masanya...Amin....
Buat si kecik Aliff,aunty Wanie ucapkan selamat hari lahir,semoga panjang umur dan dibesarkan dlm keadaan sihat sentiasa....Jadilah anak yg soleh ok...Aunty Wanie sayang Aliff.....Buat Marlisa & Ghadafi,Wanie ucapkan terima kasih atas jemputan...Sorilah Wanie dtg dlm keadaan kurang sihat,kaki masih lagi berbalut....huhuhuhu...Hope kita dpt jumpa lagi......
Insya-ALLAH....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive