Popular Posts

Contest Sahabat Saya Comel!


Contest ni best!..salah satu cara utk menghargai sahabat rapat kite :) Org yg organiZe contest yg sweet nie ialah saudari Anis~http://garfieldgurlz.blogspot.com/2011/02/contest-1.html

Gambar 1:

Aliaa dan Nazmin Azhana


Picture nie disnap oleh saya bersama sahabat paling rapat saya sewaktu masih menuntut di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang, akhir tahun 2008,time tu ade sambutan Hari Raya,~hee,dua2 pakai pink! Beliau adalah sahabat baik sya kerana sentiasa bersama walaupun ketika susah dan senang,sentiasa berkongsi ilmu bersama2 ketika di matrik, keistimewaan sahabat saya ini ialah beliau sentiasa mengambil berat tentang saya n menasihati saya n sahabat saya ni pun mmg comel,kecik je orangnya...hehe :)
Gambar 2:

Aliaa dan Haslina
Picture nie diambil tahun lepas di UPM,time tu tgh tunggu untuk masuk lab kimia, kitorang pakai lab coat sama2~hee,picture nie menarik sebab kitorang dua2 bt pose comel..hehe,saya anggap beliau sbg sahabat salah seorang sahabat rapat saya kerana,kami saling berkongsi masalah sama2, n saling bantu membantu. Keistimewaan sahabat saya nie ialah beliau sentiasa bersabar dlm menghadapi perangai saya yg kadang2 pelik nie..haha,happy2 je :)

Gambar 3:

Aliaa dan Raja Nurdina

Picture nie diambil tahun lepas juga,di sebuah kedai yg sgt comel! di Sunway Pyramid. Ingat lagi ritu,baru abis final exam,so kitorang g enjoy2~hee..Saya anggap beliau adalah salah seorang sahabat rapat saya kerana kitorang sentiasa sweet2 bersama..haha,kitorang slalu share hal masing2, kitorang satu kepala!, n kitorang mempunyai minat yg sama,keistimewaan sahabat saya nie ialah beliau sentiasa je happy go lucky walau dlm ape keadaan pun,lau satu hari tgk beliau murung n diam tu,mmg sesuatu yg sgt pelik..huhu :)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive