Popular Posts

buat suspender basah je taw :P

oke.morning . .chat semua? cukup tido?oke..gua taw,gua je tak cukup tido :P
k.mlm tdi as usual .lepak mekdi and study k, . . gua balik pepg buta tdi and cannot sleep smpai sekarang . .
bukan sengaja k.but so many things to do. .since umo da makin ramai neh,banyak tanggung jawab ats bahu gua ni,and lotsa craps comes. .but imma cool beb :P,kecik kacak an :P
k,starts story . .

pada suatu pagi yang sepoi2 manje,
sekujur tubuh kecil omey2 muka ala2 beby face,
pegi menuju ke destinasi yang beliau sendri tak pasti,
dengan teragak2 mengeluarkan sebuah wallet bekilau2 tapi usang . .
pelik,yuuppp..mmg pelik,
di order nyee set double cheese burger large walaupon badan kecik nafsu besar,
haishhh,kalau kawin hbes ni,.
dengan respon tak diDUGaaAAAA
tidaAKKKKKKK jerit daging burger itu . .
aummm...."sedapnye,bege ni"

oke. . .gua menganjing . .:P


cakap sal beby face,tingat gua kat heliza ni . .bukan laki je geram . .gua pon ase geram nak kaki2 and kish2 kan beliau . .sape swoh comel sgt . .sweet tak?sweet tak?


nak jerit jap :

hoi mon ! asal kerek ngat mlm tdi . .

bobo :) agak2 charger fon sony leh tak charge lappy u tu?hahahaha


^_^ bui bui

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive