Popular Posts

Kalau Cik Wanie Kahwin.....


Mungkin ramai kenalan2 aku tahu pekerjaan aku kan...Dan maybe ada jugak yg dah pernah rasa sentuhan dari tgn aku kan....hihihihi...
Pada yg masih belum tahu,aku ialah "cik andam" di butik sendiri yg terletak di Alor Setar....Start berkecimpung dlm bidang nie dari tahun 2006 sampailah sekarang....Butik aku terletak di Jalan Pegawai,Alor Setar....Dan aku jugak ada blog khas utk bakal2 pengantin,bole layari di:

http://sns-anggun.blogspot.com/


Inilah kerja aku,akn bz bila tibanya musim cuti sekolah....Maklumlah time2 tuelah org nak kawin kan....hahahahahaha....
So ada jugaklah org dok tanya2 aku,aku dok make upkan org,nanti kalau aku kawin sapa yg akn make upkan aku...
Jeng jeng jeng...
Sebenarnya aku sendiri x terfikir lagi sapa yg akn make upkan aku...Tapi yg aku sgt2 pasti,aku tidak akn make upkan diri aku sendiri utk majlis aku sendiri....Sedangkan majlis hari lahir aku pun,aku upah org lain make upkan aku,inikan pulak majlis perkahwinan aku...
Oh tidak!!!!!!
Hahahaha...
Korang x percaya?
tunggu sat na.....

|

|

|

|

|

V


Nie masa sambutan ulangtahun hari lahir aku yg diadakan di Kuala Lumpur thn lps...Aku mintak si AJ yg make upkan aku....

|

|

|

|

|

V


Mataku.....

Dan hasilnya:

|

|

|

|

V


Aku sgt2 berpuas hati sbb simple tapi cantik....

so kalau nak tahu siapa yg bakal make upkan aku utk majlis "bersejarah" aku nanti,kenalah tunggu sbb masih lagi dlm "pemilihan"
jeng jeng jeng....

Nota kaki~ x salahkan kalau abiskan skit RM $ utk majlis bersejarah kita...Nama pun "Raja Sehari" kan......Sekali saja dlm seumur hidup kita....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive