Popular Posts

Majlis Perkahwinan Ferinazulia & Wan


Tanggal 5hb Feb 2011 (Sabtu) yg lalu,aku dpt jemputan ke majlis perkahwinan salah seorang kawan sekolah aku iaitu Ferinazulia di Lorong Pipit,Jln Sultanah....Kebetulan pula pagi tue aku ada 2 make up job...Maklumlah musim cuti sekolah.....
So kami pergi dlm kul 2 lebey mcm tue...Kami pergi ngn 2 buah kereta,kerera aku & kereta Maizatul Miza....Kami berkonvoi dr Masjid Al-Bukhary sampailah ke rumah pengantin....
Bila sampai saja,kami juga beberapa org lagi kawan sekolah yg lain....Mmg meriahlah dgn bertemakan warna "PEPEL",warna kegemaranku....yippie:)
hahahaha....
So bila dah jumpa dan berkumpul,haruslah bergambar kenangankan...So korang layanlah gambar2 dibawah:)
|

|

|

|

|

V

Bergambar bersama mempelai


Aku bersama Nadia & Maizatul Miza


Aku bersama rakan2 sekolah yg lain


Aku yg tetap akn pose ok:)


Happy bila dpt jumpa ngn kwn2 lama nie...
Nanti bolelah buat reunion lagi ok:)

Dan lps pulang dari kenduri rumah inilah,berlakunya insiden yg menyebabkan aku dikejarkan ke Jabatan Kecemasan,Hospital Besar Sultanah Bahiyah,Alor Setar dan lututku terpaksa dibalut kerana lututku bengkak....
Sehingga entri ini ditulis,lututku masih lagi berbalut dan insya-ALLAH akn dibuka pada 14hb Februari 2010 nanti,mudah2an ia akn kembali seperti sedia-kala....Terseksa okeh bila berbalut nie...
Hahahaha:)

Apapun Cik Wanie ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Ferinazulia & pasangan,semoga kekal hingga keakhir hayat.....Dan cepat2lah dpt baby...Comfirm cute mcm korang berdua....
:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive