Popular Posts

Dinner di Secret Receipe

Makan malam yg penuh dgn "Rahsia".....Kenapa rahsia???Sebabnya "Secret Receipe" lah....Tetiba aku teringin nak dinner kat SR...Pastu plak nak dinner jauh nun di Jitra plak tue,padahal kat Alor Setar ada jugak,tapi tetap nak jugak sampai ke Jitra nun...
So bila sampai saja di SR,kami order mcm2,padahal mkn berdua saja....Nak tahu kami order apa,
jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


"Oreo Cheese Cake"


"New York Cheese Cake"


"Prawn Cheese Macaroni"


"Green Apple Kasturi" & "Strawberry Milk Shake"


Happynya muka aku bila mknan kegemaran aku dah sampai,"Prawn Cheese Macaroni"...Eh wpun ada "prawn",aku x mkn tau...Aku kasi pada kwn aku.....
Eh ada lagi satu menu yg aku order,dan tujuan utama aku pi SR pun sbb menu itewlah...Nie smue gara2 aku baca kat blog "Kak Atty" & "Kak Kaseh",depa dok crita pasal ini...Nak tahu apa mendenya:

|

|

|

|

|

V


"Chocolate Lava"


Gembira bergandalah aku bila dah dpt mkn apa yg aku idamkan....(kalau org mengandung okeh)...X pelah,asalkan aku bahagia....X ganggu hidup org lain pun...Duit aku kan,bukannya duit org lain...
Terima kasih buat ini org sbb sudi temankan aku & layan kerenah aku yg nak mkn kat SR....Org itu ialah:

|

|

|

|

|

V


Maizatul Miza....

"Terima kasih SAHABAT sbb sudi temankan aku + layan aku dok pok pek pok pek...Aku happy sgt2 mlm itew"
Lps nie nak ngidam apa plak yer....
Wakakakakaka

Nota kaki~Hidup kena sentiasa "HAPPY",tidak ada siapa yg boleh meng"HAPPY"kan diri kita selain dari diri kita sendiri....So enjoy......:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive