Popular Posts

Melawat Org Sakit.....

(Senyuman keGEMBIRAan)

Ptg smlm aku berkesempatan pergi ikut sahabat aku,Maizatul Miza yg juga Ketua Puteri Umno Alor Setar melawat adik Siti NurHidayah Atan yg jugak AJK Puteri Umno Cawangan Kuala Alor,yg telahh menjalani pembedahan dagu di Hospital Besar Sultanah Bahiyah akibat kemalangan jalan raya beberapa hari yg lalu....


Maizatul Miza bersama adik Siti NurHidayah
(Semoga adik cepat sembuh)


Aku bersama Maizatul Miza


Aku bersama Kak Mirza Zawawi yg jugak Bendahari Puteri Umno Alor Setar...
Ini adalah kali pertama kami berjumpa,kalau tidak kami dok bertegur kat FB saja....Dia sgt2 peramah ok...Best dpt berbual dgnnya....
Lps dah selesai buat lawatan itew,kami pegi minum petang ditempat kegemaran aku dan Maizatul Miza,kat mana lagi kalau bukan di Restoran Mee Kamal,Anak Bukit....
Kami sama2 order:

|

|

|

|

|

V

Koteow Goreng telur taruk atas... Mmg sedaplah mknan2 kat situ,x sia2 mkn kat situ okeh.....Kami makan sambil berbual-bual kosong....Kemudian kami pulang...Kak Mirza hantar aku pulang sementara Maizatul Miza terus ke mesyuarat Jawatankuasa Pergerakan Puteri Umno Negeri Kedah.....Tq to kak Mirza sbb sudi antar aku pulang....Hope dpt jumpa lagi yea....
~Adakah aku sudah mula jatuh cinta dgn "DUNIA POLITIK"???~

Jeng jeng jeng....

Kata sahabat aku,"KERJAYA" seperti aku mmg "PERLU" berjumpa dgn "Orang Ramai"...So lps nie,bolelah aku ikut sahabat aku berjumpa dgn "Orang Ramai" lagi ;)

Nota kaki~ mlm nie akn ada mini gathering dirumah salah seorang sahabat aku...Tunggu :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive