Popular Posts

title tu makna dye ape?

ouh . .oke salam. .
berdiri nye gua disini~~eh silap,,meniarapnye gua diatas katil ni sambil menahan saket gastrik gua n,.adeh tu la makan asam banyak2 lgi dah menahan sakit! oke..iklan kejap bukan pasal asam yang gua nak cakap . .sebenarnya ...gua nak cte sal ROOMATE bapak gua , ,iaitu encek EMAK , ,

yela,,since gua homesick dan trauma dan takot nak went back pahang,so,gua chill kat cni sesorang , ,tabah tak gua ?:P . .k bukan pasal tu lagi,adeh..bila sowg2 ni.rndu laa kat encek EMAK ..ape la cite katt umah ea,,encek PESU kucing gua tu,,playboy lg tak ea..asyik bawak balik gf je kat umah..haha.gua rndu nak sepak terajang nan abang gua,trik2 rambut akak,yang pling best,berebut nak pelok mak ngan my siblingss!adehhh..
oh ye,cakap sal mum,ade laaa,satu incident yg wat gua tegelak tahap nak geget dagu jiran sebelah gua bila ingat...SWEET SWEET je mak gua ni..

haha,,k,straight to da point,kisahnye gni,gua an selalu overnight.tdo lmbat memalam kan,so usually after subuh prayer baru gua tdo,so,pg tu konpem gua membuta nye!suatu pagi yang hening tu,mak gua pon cm bese la kan,masok bilik gua,top lmpu tido yg masih tepasang walaupon kat luar da panas tengahari atas kepale..

roomate bapak gua :adek,bangon la!
gua : bangon tu ape?( smbil kentot) ~~derhake punya anak!
roomate bapak gua : bgun sayanggg,,jum masak,hari ni,abah beli ayam,dye nak adek masak nasek ayam,,,bangun(smbil usap2 kepala gua)
gua : (dlm ati)kecian plak abah. .ahhh..bgun laa

gua terus mencapai towel barbie gua yang da season tu masok toilet . .

K SAMBUNG, ,

lalalala...dengan senang atinye gua masak dan telah menjadi seperti ketua chef didapor since gua sorg je yang masak nasi ayam dlm umah tu kann..."maakkkk....tolong adek boleh?"kate gua smbil mengikat apron yang pnjgnye sama ngan gua . ."tolong ape?kata mak gua dengan politenye..k,dengan selambernye gua meraging mak gua dengan menyuruh beliau tumbukkan cili. .gua tinggalkan mak sowg2 sementara tu gu apg la belakang umah japp amek daun pandan. .balik dr belakang umah,gua tgok cili tak tetumbuk lagi . .

gua :"MAKKKKKK....nape tak tumbuk lagi cilinyaa?"
mak : adekkkk....nmpak tak SPEK MATA ITAM mak?
gua :(***semakin pelik)ade dalam kete la..
mak : kan mak cakap.jgn letak dlm kete,letak dekat dapur. .(nada bengang daa)

whatdadaaa...?pelik2 taw mak gua ni...gua semakin keliru,SERAYA BERKATA;

gua : kenape mak.?nak buat ape letak kat dapur. .
mak...nak buat TUMBUK CILI SENANG ...EYES PROTECTION!

haah kan...haha...gua gelakkan mak smpai hangus la sup gua aritu...asal mak sgt sweet?pndai tapi lawak lak tuu...


p/s : mak korg ade?
p/s: tak guna blender coz abah tak suka ciili yang di blend.tak sedap katanya cili tesebut!



^_^ spek serba guna. . :P

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive