Popular Posts

Bila Kami Bersama....


Malam Jumaat yg lps,kami berpotluck di rumah salah seorang sahabat kami iaitu dirumah Marlisa...Sepatutnya ada beberapa org lagi yg join,tapi x dpt dtg disaat-saat akhirnya,sudahnya tinggal kami2 saja...Kira oklah dari x buat langsung kan....
Kami bertolak dari Alor Setar jam 8.30 mlm,sebelum tue aku ngn mama pi beli KFC dan kemudian kami pi amik si Maizatul Miza plak....Sampai2 saja kat umah Marlisa dlm jam 9 lebey mcm tue...
Mknan yg ada pada mlm itew adalah:

|

|

|

|

|

V


Koeyteow Goreng
(dimasak oleh Marlisa)


Ayam KFC
(dibawa oleh aku sendiri)


Tembikai merah
(dibeli oleh Maizatul Miza)


Si Alif nie bila nampak kotak KFC terus meluru ke meja makan,sudahnya aku bg dia mkn dulu...Geram okeh tgk dia nie,rasa mcm nak cubit2 saja dia...
hihihi...


Inilah wajah kami bertiga...

Kami berbual dan makan bersama-sama...Kami ada beberapa plan yg nak dibuat...Hope semuanya akn menjadi kenyataan...Kadang2 bila berkumpul sesama nie best,yelah mengeratkan lagi tali silaturahim sesama kita kan....

Btw,tq buat Marlisa,Ghadafi sekeluarga sbb menerima kunjungan kami...Lps nie mai pakat2 mai rumah aku plak...Aku akn "conteng2" muka hampa okeh...

Jeng jeng jeng...

Nota kaki~ Mlm nie ada tetamu dari "Penang" plak....Nak tahu siapa,kenalah tunggu entri nya okeh...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive