Popular Posts

Baby Cik Wanie....


Wah entri nie mcm aku baru lps melahirkan cahayamata plak kan...(berangan beberapa saat).... hahahahaha....Sebenarnya bukan anak aku lah,tapi cucu kepada kwn mamalah....Kiranya anak kwn aku jugaklah...hihihihi....
Aku nie bukannya bole tgk baby,mulalah dok berangan mcm2...Sampai ada suatu ketika dahulu,aku pernah nak amik "anak angkat" tapi x der rezeki kan.....So tunggulah bila dah kawin nanti,barulah bole dpt baby sendiri kan....
(bilalah masanya kan)

|

|

|

|

|

V



Nama baby nie ialah "Nur Farisya Damia".....Masa nie umurnya baru beberapa minggu sbb masa nie ibunya masih dlm pantang....Nak dukung dia pun masih takut2 okeh sbb masih lembut lagi...
Dan mesti korang nak tgk gambar terbaru si Farisya nie kan.....
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Gambar ini diambil semalam (14hb Feb 2011) diTaman PKNK...Masa nie dah berumur 3 bulan...Tgklah dagunya dah mcm Aunty Wanie saja kan...Sgt2 bijak ok,dah mahu berbual ngn org,dah mula nak belajar meniarap dan mcm2 lagilah...Mmg geramlah dibuatnya....
So aku harap bila aku dah kawin,aku pun nak juga jadi seorang ibu kepada anak aku...Mudah2an...
~Amin~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive