Popular Posts

it wasn't me!sumpah terase!

please . .please . .tolong jangan paksa guaa...
stress . .stresss . .lu engat gua nak ke jadi cmni?
lu engat gua suke keee gua jadi seowg yang pelupa?
penat taw tak ,,penat,,if sebelum ni gua tak study pon gua leh jawab soklan,sekarang gua da berbeza..ye gua taw,ni mungkin effect gegaran yang gua dapat . .gua tak salahkan allah,,gua taw ni ujian bg tuhan kat gua,,malah gua besyukur lgi..
yeee....it wasn't me..i turn to be kuat marah ,emosi tak stabil, but believe and understand ,it just for a while sementara gua nak pulih..ni trauma pon tak habes lagi taw tak..
supportive la sket der , ,lu demam je..gua masok gaung..kalau gua mati baru lu PUAS ATI KAN . .



tgok la gmbar . .lu tak de kat tempat gua..lu tak paham!


p/s : nak kawan ngan gua ,jangan selfish and pikirkan perasaan gua jugak. .

(*_*) chow!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive