Popular Posts

Sahabat Karib Saya


Aku skg nie dah ada "Sahabat Karib" tau....Mmg sgt2 baik dgn aku...Ke mana saja aku pergi,ia pasti akn bersama....Apa lagi kalau bukan "UBAT" kan....Aku nie kalau bab ubat mmg "lomah" skit...Entahlah rasa terSEKSA sgt2 nak mkn,padahal bukannya besar mana pun....Mcm tue jugak ngn "injection" pun ada rasa takut,adakalanya bole Fitammmmmm woo....
Hahahaha...

Ingat x ngn entri ini:
http://cintawanie.blogspot.com/2011/02/penyakit-reumatoid-artritis.html

Nampak x gambar diatas,itulah bekalan ubat utk penyakit yg aku hidapi skg nie....Mcm2 jenis ubat ada termasuklah ubat tahan sakit....Adoilah....Seksa batin den....
Huk huk huk...
Skg nie aku & ubat adalah "Sahabat Baik" tau...Kemana saja aku pergi,ia mesti ada....kalau tidak,x lengkap hidup aku nie...
*gtue kannnnn*


Jemput makan semua....

Ubat2an ini adalah berkaitan dgn penyakit aku ler
"Rheumatoid Arthritis"




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive