Popular Posts

-Kami Berpisah Jua-

Akhirnya sampai juga kami di airport Pulau Pinang....Kjap je kan masa itew berlalu....Setelah beberapa hari kami bersama,akhirnya kami berpisah juga...Adoilah,perit rasanya bila berpisah nie....X puas utk bersama...hurm....


Dah mcm aku plak yg nak berangkat pulang....Ada gaya kan...
hahahaha:)
korang jgn x tahu aku berbaju kurung ok hantar diorg pulang....


Masing2 tgh check tiket masa nie....
(dah mula rasa sedeyyyy ok)


Aksi lentok bermula sebelum kami berpisah....
(gonna miss this moment)
hurm~~~


Lagi aksi lentok,kali nie bersama Mak Tam dan Pak Tam menjadi mangsa kami....
Sian Pak Tam....
hahahaha:)


Gambar terakhir nie buat aku menitiskan airmata sbb tetiba aku rindu pada mereka...Rindu gelak tawa mereka....Mereka buat hari2 aku bahagia...Mereka berikan satu sinar cahaya...Mereka jugak berikan aku satu senyuman yg akn aku ingat sampai bila2....
Akhirnya kami berpisah juga...Insya-ALLAH,kalau ada jodoh dan rezeki,akn sampai juga kami di sana kelak...Tunggu saja kedatangan kami...
Lps saja kami antar terus kami blk ke hotel,sbb terlalu letey...Mlmnya,kami tidak ke mana2 sbb x larat sgt2...Lepak dlm bilik saja...Makan apa yg ada...Sian kan...Wakakakakaka...
Ada org masakkan utk kami,SIAPA???
Jeng jeng jeng:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive