Popular Posts

Jalan-Jalan Tesco...

Ptg smlm aku ajak mama g Tesco,yelah dok perap dlm rumah pun bosan jugak....Rasa kelamnya donia...Wakakakaka:)
Aku nie sejak2 ada "sihitam",aku akn updatelah kat FaceBook....Lps beberapa minit aku update tue,tetiba kakak angkat aku,kak Rozidawati komen kat status aku tue,katanya dia pun ada kat Tesco,aku apa lagi reply lah ckp suruh tunggu...Hihihihi.....
(Itu bgsnya ada FaceBook bergerak nie,kalau ada yg dekat2 tue,bolelah jumpa2 kjap kan)
So bila dah sampai kat Tesco,terus cal kak Ida tanya lokasi....Bila dah jumpa salam2 dan hug2 bagai...Aku nie jalan dah mcm org mengandung plak...Yelah lutut aku masih x kuat lagik...Kak Ida tgklah mcm mana aku jalan...hahahaha...Dah mcm kak Ida yg mmg btul2 tgh mengandung...hurm....


Puteri tunggal Kak Ida,si Icha bila nampak aku dari jauh lagi dok jerit2 panggil "aunty2"..hihihihi...Skg nie dia dah nak lah ngn aku berbanding masa mula2 kenal dulu....Bila dah jumpa aku tue,mulalah lah dia dia mintak kat mamanya kamera,asal nampak muka aku jer,mintak kamera,masa nie kami dah gelak besar okeh....Rasa terhibur bila tgk gelagat si Icha nie....hihihi:)


Mcm biasa jugaklah,sebelum berpisah kami kenalah amik gambar dulu,nama pun blogger "tegar" kan...hahahaha:)
Then mama masuk dlm Tesco,beli brg2 dapur skit,manakala aku plak ke Popular carik novel & majalah Pengantin.....Aku x bole nak masuk Tesco tue sbb luas sgtlah Tesco tue,kaki aku masih x kuat.....


Bila masuk Popular,aku tgk punyalah banyak novel2 yg ada...Rambang mata aku dibuatnya,pilih letak,pilih letak....Sbb terlalu byk sgt...hihihihi.....Dan akhirnya aku memilih....
Jeng jeng jeng...

|

|

|

|

|

V


"Saat Kau Kata Cinta"
dari Anis Ayuni:)

So dptlah aku habiskan masa aku ngn membaca novel....Masa nak blk tue,jumpalah 2-3 org kwn mama,diorg semua tegur kenapa aku nampak "Kecik" skg nie...mama pun bgtau lah tentang "penyakit" aku nie...
(Kecikkah aku????)
~kak Ida tlg jawab~

Nota kaki-Makin aku rindu pada "dia".......






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive