Popular Posts

Tercapai Jugak....

Gara2 baca entri salah seorang blogger yg jugak kenalan di FaceBook,Kak Muzalifah Hanim berjaya membuatkan aku tergoda utk merasai burger baru itew...Bila dah rasa tergoda tue apa lagi,bgtau lah mama ttg keinginan aku tue...Mulanya mama mmg x bagi okeh..Yelah sbb aku kan masih blum sihat sepenuhnya...Jadinya x bole nak mkn sebarangan....
Tapi setelah dipujuk-pujuk,akhirnya mama akur jugak TAPI.......
"BERSYARAT" okeh...Alamak ada syarat lah plak...huk huk huk...
Nak tahu apa syaratnya????
Syaratnya....

|

|

|

V

Syaratnya....

|

|

|

|

V

"aku x bole mkn sepenuhnya burger itew...Alamak!!!Makanya aku cuma bole mkn 1/2 saja okeh"...
Oklah dari x dpt mkn langsung kan...
Wakakakaka....
Bila dah setuju,aku pun call lah "Mc Delivery"...Almaklumlah,x bole nak kluar sgt kan,so pakai telepon sajalah..Dlm 1/2 jam mcm tue,pon pon bunyik motor sampai....
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V
memperkenalkan....


-GCB burger-


aku bole katakan sedap jugaklah...Ayamnya yg di grilled,ditambah plak ngn saucenya yg .....yummy...suker suker....
Apa lagi korang,pergilah ke Mc Donald skg dan rasainya sendiri....
Maaflah x der gambar aku tgh mkn sbb masa tue aku dlm keadaan "tettttt"...
Hahahahaha:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive