Popular Posts

Cuti Midsem yang paling best dan yang terbaik!

Salam Warahmatullah..

Pertama kali dalam sejarah aku yang CFSIIUM ni mengadakan cuti mid semester yang paling best iaitu cuti hanya 2 hari..
sepatutnya 7 hari cuti..tapi semester ni mungkin CFS dia nak buat kelainan sikit disebabkan oleh kemasukan budak2 baru.
aku rasa tu la sebabnye

Cuti 2 hari ni aku mengisi masa lapang aku dengan pergi shopping dekat Lowyat (beli cover keyboard je yang silicon tuh) iaitu pada hari sabtu..

oh yeah aku lupa..emm terima kasih kepada Adib yang sanggup belanja kami KFC (snack plate je), tu pun dah kenyang..syukur Alhamdulillah, rezeki yang Allah bagi jangan ditolak..

hari ahad pula aku mengisi masa aku dengan study Understanding Islam dan juga membuat assignment FIM yang aku dah mula pening disebabkan topik yang aku dapat ialah tentang Islamic Economic..yang paling susah kot..

Sekarang dah start kelas balik..huhu
minggu depan ialah exam midterm untuk subjek Understanding Islam..
minggu2 depan tu aku akan balik rumah!!
yey!!
x sabar aku!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive