Popular Posts

Hari Selasa yg Lite2 Jer....

Hari Selasa aku biasa2 saja....Lebih byk duduk dlm bilik sbb lutut aku masih x kuat lagi utk bergerak....Aku cuma mampu ke toilet saja...
huk huk huk....
X sabar nak tunggu 2hb Ogos,yelah follow up ngn doktor dan nak tahu resultnya....Mudah2an berita yg mengembirakan lah kan....Amin.....
So bgn pagi bfast aku cuma 2 keping roti bersama air milo panas...Pastu mcm biasa telan ubat....Dah abis telan ubat,layan blog ngn FaceBook....Mcm FB,aku bole layan pakai "sihitam" kesayangan aku tue jer....Mcm blog,x puas,kena layan pakai lappy jugak....Bila dah puas buat blogwalking,rasa2 mata tue dah nak terpejam,maknanya nak kena tido.....Kalau korang nak tahu sejak aku sakit nie,susah tol nak tido,aku akn terjaga setiap satu jam,sbb masa tue bdn aku panas menacak...Mamalah yg akn tuamkan towel kat bdn aku....Letey ok bila keadaan mcm nie....Zzzzzzzz.....
Aku akn terjaga dgn sendirinya selepas 1-2 jam aku tido,x lama kan...hurm....


Waktu lunch aku,mama sediakan nasi bersama sup sayur kailan...Yes,skg nie aku cuma bole makan sayur saja...Sayur pun kena tgk jugak,sayur seperti TOMATO,KEKACANG x bole mkn okeh...kena PANTANG......SEAFOOD seperti UDANG,SOTONG,KERANG dan seangkatan dgnnya jugak aku x bole mkn....DAGING MERAH jugak aku x bole mkn....AYAM kena kurangkan......So Aku cuma mkn sayur jelah....Mau x mau mknlah jugak,sian mama penat2 masak kan...hurm...
Pssttt,sukalah si WAHIZAH SINGAPORE bila aku dah mkn SAYUR nie kan...huhuhu....beberapa org kawan aku lagi di FB pun dok BEBEL kata SAYUR tue sedap...hurm,aku dah mkn...kira oklah kan:)
hahahahaha:)


Novel nie aku br saja abis khatamkan...Mmg bestlah citer nie,kena dgn jiwa aku..
hahahahaha....Lps nie nak kena beli yg lain plak sbb dah x der novel lagi utk dibaca....
So itu saja diari utk hari Selasa:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive