Popular Posts

-Hadiah Birthday Lagik???-

Sebenarnya nie citer minggu lps...Masa nie aku tgh terbaring atas katil....Tetiba mama masuk bilik dan kasi satu bungkusan...Mulanya aku x perasan sgt,sbb tgh sakit kan....Pastu aku pelan2 bukalah bungkusan itew....


Adakah hadiah hari lahir aku???Bukankah hari lahir aku sudah lepas.....
hurm.....
Aku teruskan membuka sampul itew.....Bila aku buka aku rasa terkejut kerana aku dpt:

|

|

|

|

|

|

V


Aku masih terima hadiah hari lahir lagik....Kali nie dari salah seorang reader aku dan jugak seorang blogger iaitu kak Cath J...Aku pernah jumpa dia sekali masa ada Perlawanan Boling di Alamanda tahun lps....Pastu kami byk jumpa kat komen kat blog nie lah...
Apapun buat kak Cath J,tq so much atas hadiah akk nie..Suker sgt2....Saya dpt cermin ajaib dan bear:)

1

Inilah kak Cath J
(Sori kak,TERcuri gambar akk sudahhh)
hihihihi:)


Nota kaki-Keadaan aku masih lagi mcm nie...Demam panas diwaktu malam...Kaki masih lagi bengkak...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive