Popular Posts

Kasut Tumit Tinggi....

Beberapa ari yg lps si Ecah blk sini sbb nak kena siapkan asignment dier...So mcm biasalah,kalau dia blk rumah nie mmg riuh lah mcm 10 org tinggal...Kalau x dgr bunyi gelak tawa,bunyi suara menjerit tanda kami sedang bercakaran...(chewah ayat x bole blah kan)....
Ada satu hari tue dia masuklah bilik aku,bersebab ok dia masuk bilik aku...Kalau tidak,x der maknanya dia nak masuk bilik aku tanpa sebab...
Dia masuk bilik aku sbb dia nak tanya,ada x mana kasut2 tinggi yg aku dah x nak pakai,maklumlah aku dok biarkan kasut2 tinggi aku tue dlm bilik tv jer kan...Aku pun suruh dia pilih dulu,yg mana aku ckp x nak pakai,kasut tuelah yg dia dpt....(saiz kaki dia lebih kurang dgn saiz kaki aku jer,cuma bezanya dia kaki jenis itik)
Wakakakaka:)
So pilih punya pilih,ada satu kasut tue saja yg mmg aku x akn pakai sampai bila2...biar pun cantik,tiada maknanya utk aku pakai,okeh....So dia pun amik kasut itew...Maklumlah lps abis belajar nie,dia akn buat pratikal sebagai seorang cikgu...So kenalah start belajar bergaya mcm aku...Hahahahaha:)
Tapi buat masa skg nie,aku x bole pakai kasut tumit tinggi..Doc ckp aku kena stop kjap pakai kasut tumit tinggi atas sbb2 kesihatan yg kurang baik....Adoilah,lagi "pendek"lah aku dibuatnya...huk huk huk...


Kasut ini sepatutnya aku pakai masa birthday party aku di KL,tapi disebabkan larik warna,makanya aku simpan saja kasut ini didalam kotaknya.....Sampai skg kasut tue x pakai pun....Bilalah agaknya aku dpt pakai balik kan....
huk huk huk...
Adakah aku kena pakai kasut nie:

|

|

|

|

|

|

|

V

Tetap warna "PEPEL" kan....tapi ramai yg ckp pakai kasut nie bagus...hurm....Kalau ada kesempatan,nak jugak aku pegi kedainya yg terletak di QB Mall....Rembat satu dan pakai terus....Tapi bila masanya plak aku nak ke sana....
Huk huk huk...








No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive