Popular Posts

Mempersembahkan......

Hahaha,awal2 pagi lagi dah ada yg sms,komen kat FB dan kat YM dok tanya,"kenapa Cik Wanie private blog???"...Mcm2 yg diorg fikirkan...Ada yg kata "masih adakah lalat & langau mengganggu Cik Wanie","adakah sesiapa yg sakitkan hati Cik Wanie" dan mcm2 lagilah...Sayang jugak kalian kat Cik Wanie kan...(perasan beberapa saat).....
Apapun Cik Wanie mintak maaflah kalau Cik Wanie x reply sms kalian,sbb Cik Wanie mmg sengaja x nak reply supaya nak bg kalian tertanya-tanya "mengapa"...hihihi.....
Sebenarnya aku "private"kan blog nie sbb blog aku nie dlm pembikinan dgn "kulit baru" lah...x der apa2 masalah pun ngn sesiapa,kalau ada pun tolak ke tepi,buat sakit kepala saja...hahaha....
Kali nie aku menggunakan khidmat dari
|

|

|

|

|

|

V

http://incrediblesdesign.blogspot.com/

Berkonsepkan Ungu & hitam menjadi pilihan aku....Aku berikan beberapa keping gambar masa birthday aku tue utk dijadikan gambar kat header.....Aku sukakan yg simple2 saja...Alhamdullilah,kak Liza memberikan design yg menepati citarasa aku...
So apa yg kalian lihat,itulah hasilnya....Kalau ada yg berminat layarilah di:
http://incrediblesdesign.blogspot.com/

Buat kak Liza,tq so much...Wanie suker....Nanti wanie nak mintak kak Liza buatkan design utk blog butik Sns Anggun plak okeh:)
So pendapat korang mcm mana?
Ada okeh kah:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive