Popular Posts

Anonymous......

Korang rasa apa perasaan aku bila ada org komen mcm nie:
Anonymous Anonymous said...

perlu ke letak bantal kat perut?
nak cover buncit ke?

tayang jer lah
bukan orang tak tau ko tu buncit!

July 15, 2010 10:47 PM

Dan komen nie:
Anonymous Anonymous said...

memang aku rasa masalah aku
sebab aku suka betul tengok gambar kau yang gelembung2 buncit tu

so tak payah nak tutup ke nak crop gambar tutup perut ke
tayang jer!

bye buntal!

July 16, 2010 12:34 AM

Rasa2 korang lps aku dpt komen mcm nie adakah aku akn mengamuk,menangis,meraung mcm org gila atau seangkatan dgnnya???
Oh tidak sama sekali...Aku bukan mcm tue lagi...Semua tue dah lama berlalu...Bagi aku,itu semua hal kecik....Sbb apa aku kata hal kecik,sbbnya org yg menggelarkan diri "Anonymous" tue adalah "ORG PENAKUT" sbb x berani nak munculkan diri...
Hahahaha....
Sebenarnya hal ini berlaku utk ENTRI INI .....Mulanya aku terkejut jugaklah bila dpt komen mcm tue,tapi bila dah baca komen tue,aku terus gelak besar...Ada jugak yg jadikan "KUSYEN" itew sebagai satu ISU...Kelakar okeh...


Gambar inilah yg si "Anonymous" maksudkan tue......:)

Mcm mana plak ngn gambar kat bawah nie????Adakah ini dikategorikan sebagai "nak cover buncit" jugak kah???
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Ada sesiapa yg bole jawab???

Kalau korang nak tahu,sebenarnya kat umah aku tue mmg byk "KUSYEN"...Salahkah kalau nak letakkan "KUSYEN" kat perut ka,kepala ka,atau kat mana2 sajalah....
Apapun sekarang nie para "ANONYMOUS" dah x bole nak komen kat blog aku lagi sbb aku dah "TUTUP"...Sian.....
Oklah apapun selamat hari Jumaat...Lalui hari2 kalian dgn penuh senyuman:)

~amin~

Nota kaki-Aku rasa aku kenal siapa kau,tapi lantaklah....Org yg x dpt CUKUP kasih sayang,mcm nielah kan...





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive