Popular Posts

Mengejutkan CW....

Semalam aku dikejutkan dgn satu SMS.....SMSnya berbunyi "Bak otw to Hospital Johor,kena strok.I ask my aunty to send him here "Singapore" besok...Doakan bak pls dear"....Aku pun replylah semula kat dia "Pls strong MTB...I n mama will alwaz pray for bak...Apa2 pls update to me ok"......
Org yg aku maksudkan ialah....

|

|

|

|

|

V


My luving sista kat Singapore nun "Wahizah" aka "Mummy Tiri Besar".....Insan yg sentiasa didalam hati aku n mama...Dia dah jadi sebahagian dr hidup kami.....
Aku tahu dia kuat utk lalui semua dugaan ini....Mcm mana aku tahu dia kuat???Sbb aku kan adk dia....Apapun kita doakan agar "bak" beliau cepat sembuh.....

New update
(30hb 8.30 am)
:
Sms yg aku terima sebentar td,aku tanya kan keadaan bak,dia reply "Kat hospital Pontian...Dah ok skit..Nari kuar wad,nak urut kg then Isnin blk sini (Singapore)".....Alhamdullilah,lega aku dgr berita itu....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive