Popular Posts

Yang Mana Satu....

Semasa entri ini kluar,maybe brg yg aku "IDAMKAN" itew sudah tiba ditgn aku....Brg yg aku masukkan dl wishlist utk thn 2010...Alhamdullilah rezeki kan,dan itu jugak adalah hadiah hari lahir aku yg ke 27 thn....(aik birthday bulan Mei,bulan Julai br dpt ker??) x perlah asalkan dpt kan...hahahaha:)
Smlm sajalah aku kongsikan kegembiraan kat FaceBook...Dlm status aku menulis

Cik Wanie Yippie....Dalam masa 1 hingga 2 hari lagi,"brg hitam" itew akn menjadi milik aku...Cepatlah masa itew....Dah lama nantikan saat2 itew okeh....hahahaha:)

So mcm2lah diorg teka...Ada yg ckp

|

|

|

|

|

V



I-Phone 3Gs

Dan ada jugak yg teka

|

|

|

|

V


Kamera DSLR Nikon D90

Apapun kita tunggu okeh....
Hahahahaha......

Nota kaki-Alamak!!! Demam panas kembali...Buat aku rasa x selesa....Lutut aku pun kembali sakit...Mcm mana nie????:(






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive