Popular Posts

Sedih dan Geli Hati

Salam..

Aku baru perasan yang kawan aku sorang ni dah tukar jantina dia dalam facebook..
kepada Nur Fazlina (nama asal tidak akan diberitahu)
yang aku peliknye kenapa dia nak tukar ke N.. F....???
ada maknakah disebalik nama tu??
(padahal dah tau) cuma yang Fazlina je yang tak tahu dari mana munculnya nama tu

Zaman sekarang macam ni la jadinya, budak2 pun dah ramai yang nak tukar jantina, jadi pengkid la
budaya barat yang mereka agung2kan tu telah diserap oleh mereka sepenuhnya dan mereka mengamalkannya..

harap2 kawan aku sorang ni tak menyerap sepenuhnya benda2 barat ni..

tapi aku rasa geli hati bila dia tukar jantina tu..
cuba la korang imagine yang dia pakai tudung and baju kurung????
ermmmmm.....
memang malam tu tak senang nak tidur..percayalah..
cari la gambar dia kat facebook kalau korang nak imagine sangat..^_^

kalaulah dia try pakai makeup..haha..
bila terpikir benda2 macam ni memang nak gelak sepenuh jiwa la..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive