Popular Posts

Si Hitamku....

Ingat x entri ini....????Ala pasal pilihan hati tue...Bukan pilihan hati bf tau....Tapi barang.....
Alhamdullilah,smlm sudah "selamat" berada ditgn aku dan menjadi hak milik aku...hihihi....Mmg itu yg aku idam2kan tau...Dan akhirnya,termakbul jugak....Syukur sgt2....
Nak tahu brg apakah itew???
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V



Taraaa......
Iphone 3Gs...
(black color)


Kulitnya aku amik warna merah sbb x der warna pepel...
hihihi:)


Wah si pinky dah ada kwn barulah:)
Lps amik hp nie kat Maxis Centre,tetiba bdn aku rasa x sedap,sakit sgt2,terus mama bawak aku ke klinik yg berhampiran....Dlm dok gembira,sakitnya ALLAH S.W.T saja yg tahu....
Sudahnya.....

|

|

|

|

|

V


Hambek ko,tambah lagi 5 jenis ubat lagi yg nak kena telan...Sebelum nie punya ubat 6 jenis,so korang bayangkanlah setiap hari perut aku nie penuh ngn ubat saja....Menurut kata doc,tonsil aku merah dan membengkak...Makanya doc kasilah ubat....Adoilah bertambah lagilah ubat yg nak kena ditelan.....
Apapun happy aku adalah biasa2 saja dgn keadaan diri aku yg masih blum sembuh 100%....
Lps nie nak "aim" lappy merah plak....tunggu:)

Nota kaki-Jari manis aku saiz berapa yerk????jeng jeng jeng:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive