Popular Posts

-Durian Balik Pulau-

Dah check out semua,kami teruskan perjalanan kami...Kali nie Pak Tam nak lalu ikut jalan ke Batu Ferrighi...Aku dah agak dah kalau kalau sini,comfim aku akn pening2 punya sbb jlnnya bengkang bengkok...
Bayangkan nak g Balik Pulau lalu ikut jln belakang:
Batu Ferringi --->Teluk Bahang ---> Balik Pulau
Adoi,aku dlm kete asyik dok wek wek jer...Aku suruh Pak Tam bawak kete slow ajo....Mmg peritlah lalu ikut situ...Kalau mlm2 lagilah kan...
huk huk huk.....
Bila dah sampai tempatnya,barulah rasa lega....


Perasan x tempatnya kat corner jalan...aku nie yg duduk kat tempat tue dah membayangkan mcm2 yg buruk2 belaka....(Nauzubillah)....
Diorg nie sebeanrnya jual kat tepi2 jalan jer...X sangka plak aku...
huhuhuhu...


Amboi si Mahfuz sakan amik gambar durian...


Byk tol durian....suker suker...


Aik buah rambutan pun ada jugak ker....
hurm...


Yes Pak Tam dan Mak Tam tgh pilih buah durian:)


Amboi si Mahfuz nie sempat lagi nak pose....Dia nie "Pemalew" orgnya,tapi kalau dgn aku,asyik bergelak saja...Asal aku buat lawak skit,gelak jer dia...
hahahahaha:)


Ini x silap aku durian kunyit...Mmg malatop ok:)
sedap sgt2:)


Durian kunyit & durian butter...
Ekceli ada mcm2 nama durian nie..Ada durian udang lah,satu lagi apa namanya...X ingat sudah...Yelah dok sedap menikmati dgn penuh kusyuk kan:)


Jemput makan semua....
Bila semua dah puas makan durian,kami meneruskan perjalanan ke airport Bayan Lepas...Sepanjang dlm kereta,aku byk tido sbb kepala aku pening gilak....Saper yg berlahak,comfirm bau durian...Wakakakakaka....

Perpisahan terjadi :(






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive