Popular Posts

*Iras Siapa Yer*

Dalam beberapa minggu yg lps,masa aku buat entri yg berkaitan ngn salah seorang kawan aku iaitu si Faisal Admar nie,ada beberapa org kenalan dan reader aku yg kasi komen kat blog aku menyatakan wajah si Faisal nie ada iras2 mcm artis Malaysia...Dan ada jugak beberapa kenalan yg antar email pun ckp benda yg sama....

Antara komen2 yg diberikan:

Blogger Softtouch [Hanim] said...

kwn wanie faisal tu ensem lah..mcm pelakon Qazem noor kot namanya..he he he

June 25, 2010 9:23 AM

Blogger Hezesuze said...

aik akak pun heran wanie tgh wat aksi apakah itu??? hehehe

amboi3 saje je buat akak terliuh ngan menu2 mabeles ko tu ek wanie..

psstt..hensem arr jejaka yg bgambo ngan wanie tu...ada iras2 pelakon lak akak tgok...

July 6, 2010 11:50 AM


Aku pun terfikir mirip siapakan wajah si Faisal nie kan...hahahaha.....

|

|

|

|

|

V


-Macam muka siapa yer?-


-Rasanya dah dpt dah-

Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

|

V


Faisal Admar vs Qazem Nor

Kalau diperhatikan btul2 mmg adalah iras2 wajahnya dgn si Qazem Nor tue...Baru aku tahu si Qazem Nor nie kan pelakon drama citer "Pepaya"kan...Dan ada beberapa buah drama lakonan dia....
So siapa yg dok tanya tue,harap dah berpuas hatilah yer:)

~Terima Kasih~

Nota kaki-Faisal,jgn marah i yer...hihihi:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive