Popular Posts

Demam Malam



Hari nie dah masuk 3 minggu aku demam panas okeh...Nak kata aku x g klinik,aku dah pegi,nak kata aku x g spital,siap masuk wad kecemasan lagik...Nak kata aku x telan ubat,semua ubat2 yg doktor bagi semuanya aku telan mengikut yg disarankan....Tapi demamnya x kebah2 jugak....Demam akn terjadi pada waktu mlm...Time nak tido tuelah,panasnya akn menjadi-jadi...
Part yg paling menyeksakan bila dah kena demam panas mcm nie,kaki aku jadi berat dan sukar utk bergerak...Adoilah mmg perit utk laluinya...
Skg nie aku mmg x suka bila tibanya waktu malam,sbb aku akn lalui satu perkara yg menyeksakan,dan org yg akn jaga aku disaat-saat aku sakit,adalah mama...Mama akn tuamkan aku ngn air sejuk menggunakan towel dan mama akn jaga aku sampailah aku bole tido...Begitu besar pengorbanan mama pada diri aku...
Sgt2 tidak selesa dgn keadaan mcm nie....
Apa yg perlu aku lakukan lagi skg nie...
Aku dah buntu!!!!







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive