Popular Posts

...:bertudung ke kelas:...




melalui journey2 di cfs iium nilai yg mencabar dan bumi anbia yg panas ini,membuatkan beta terasa nak menggila seketika..
jika dahulunya,,beta sokmo ke kelas memakai shawl bagai smpai nak tebelit kepale aku,hari ni dgn willingly nye aku pakai tdung...cacat kan?bukan ape,,sakit suda telinge beta ni tesepit dek shawl+inner..
hikhik..aku taw aku sememangnye shumel + shantek memakai ape2 pon (saje puji coz ta de sape na puji)...huhu...
hurm after class kol 7 pm tdi aku trus g mam..sowg2 plak tu..sdey kan?nseb baek tejumpe nisa n wawa...ape2 la...asalkn aku hepy...wakawaka..
.....:bidadari turun dari syurgA:.........


k r,nak boom dulu...sok klas miss h*****..lmbat kang kne tempeleng lak,,huhu..tata!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive