Popular Posts

Fiesta Food

Bismillahirrahmanirahim
Salam

Semalam, I mean pagi tadi dalam pukul 1am, kawan aku bawa la satu makanan ni yang diberikan oleh ustazah dia iaitu SATAY dan juga 1 periuk of bubur durian..

Aku n kengkawan aku punya la makan sampai dah x sedar pukul berapa, perut pun buncit semacam ja..
Satay pun aku makan dekat 10 cucuk, bubur durian semangkuk, perh bayangkan la nak tunggu perut hadam lagi kan.
Waktu tu hanya satu pilihan ja iaitu exercise la bagi perut rasa sedap nak tidur..

Akhirnya berjaya juga aku membuat perut aku rasa sedap nak tidur, memang esok tu x payah makan dah..
makan satay ni boleh bertahan sampai esok pagi..haha

itu saja dari makanan saya
ingin mengucapkan terima kasih kepada ustazah mardhiah kerana pemberian satay itu, memang lazat sekali!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive