Popular Posts

-Celebrate Birthday Pak Tam-

Mlmnya aku bawak diorg g dinner kat tempat yg selalu aku dan kwn2 pegi iaitu di Kapitan,QB Mall....Dah plan awal ngn si Faisal & si Keith....Kali nie si Axim x dpt join sbb dia ada agenda lain....
Kluar dari hotel dlm kul 8 mcm tue,mulanya aku hampir2 sesat,sbb aku rasa mcm x pernah lalu jln tue,tapi bila aku cal Faisal,alhamdullilah akhirnya sampi jugak aku ditempat yg dijanjikan....Mcm biasa kami yg sampai dulu,si Faisal ngn si Keith sampai kemudian....
Bila diorg sampai saja,kami bertiga terus ke QB Mall sbb nak beli kek utk Pak Tam...Sian aku tgk si Keith,letey saja muka dia...huk huk huk.....Masa otw blk dr beli kek,bole plak terserempak ngn Pak Tam,nasib baik Pak Tam x perasan apa yg dibawak oleh Faisal,kalau tidak....
KANTOI...... (hahahaha)


Masa nie masing2 enjin masih x panas...Malu2 cat lagik...
hahahaha:)


Kalau dtg sini,inilah yg WAJIB diorder....X bole tinggal punya....
Saya suka cheese naan:)
yummy


Keith dgn garlic naannya
(nampak keletihan diwajahnya)


Faisal Admar pun ngn garlic naannya
(kata dier nie wajah muka seorang pemalew)
hahahahaha:)


Pak Tam pun menikmati garlic naan special....Xtra ayam tandori lagi tau...
hahahahaha:)


Amboi duduk gaya model nampak...Ekceli mlm tue sebenarnya ada game tau....Portugal lwn Brazil....So si Faisal mengharapkan pertemuan kami adalah tv besar...Makanya aku memilih tempat duduk berdepan ngn skrin besar...Baru puas diorg menonton...hahahaha...


Punyalah ramai masa tue,ada penyokong Brazil dan ada jugak penyokong Portugal...Aku nie bukannya jenis suka tgk bola,makanya ada rasa bosan lah skit...tapi aku tgk mama pun sama jugak layan bola,siap sokong Portugal lagik...Mentang2lah geng dia (Faisal) penyokong kuat Portugal...Adoilah.....
Dalm dok tgk bola,aku ngn si Faisal amiklah kek yg ditinggalkan dlm kete si Keith,sbb nak buat suprise kan...hahahahaha...

|

|

|

|

|

V


Inilah kek hari lahir utk Pak Tam...kunun2 yg ke-15 tahun...
(muda lagi kan)


Yes,Pak Tam bersama keknya....Nak tiup lilin,x der lighter...Nak pinjam kat meja lain,seganlah plak....hihihihi:)


Pak Tam & Mak Tam yg sentiasa tersenyum saja
(Luv both of u)


Keluarga bahagia...
(tgklah Pak Tam x abis2 ngn hpnya)
businessman lah katakan....


Kenapa tue mulut Pak Tam mcm tue....
hahahahaha:)


Alolololo,manjanya Pak Tam kena suap dgn Mak Tam..
hihihihi:)
Kami lepak kat Kapitan sampai perlawanan bola tamat,x silap aku dlm kul 12 tgh mlm mcm tue....tapi sebelum berpisah mcm biasalahkan bergambar lah dulu kan:)

|

|

|

|

|

V


Dari kiri:Faisal,Keith,Cik Wanie,mama,Mak Tam & Pak Tam


Dari kiri:Faisal,Cik Wanie,mama,Mak Tam,Pak Tam & Mahfuz


Cik Wanie bersama Keith....

Kami akhiri kisah ini dgn gambar ini:

|

|

|

|

|

V


Sengaja aku amik gambar duduk ngn si Faisal,sbb kalau ambik secara berdiri,nampak sgt KEketotAn aku....duk paras2 ketiak dier...So bila bergambar duduk nie x der lah nampak sgt kan.....
Apapun tq to Faisal & Keith sbb sudi spendkan masa kalian berdua utk i n my family....Diorg happy giler dpt kenal ngn korang....Hope dpt jumpa lagik dgn diorg...Maybe ke Kuching plak...Mana tau kan:)

Nota kaki-Esk diorg akn dtg ke teratak buruk aku....Aku dah janji ngn diorg utk masakkan utk diorg...Mcm2 menu yg akn aku masakkan,insya-ALLAH....Sila jgn dtg lewat ok,kalau bole kul 12tgh hari dah sampai dpn umah i:)







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive