Popular Posts

Tembam...

Salam warahmatullah..

Aku bila dalam stress and tension, aku suka makan..
Makan, makan, makan...
Waktu cuti sem hari tu aku memperapkan diri aku dalam bilik ja main game
masa tengah main game tu satu beg roti dan 2 tin sardin dan juga air sejuk mesti kat sebelah aku..
dalam 10 minit je main game dah makan sandwich tuna tu, dan selang 10 minit aku akan makan lagi..
memang waktu tu nak concentrate kat game tak boleh dah la sebab terlalu menghayati sandwich tu..memang sedap la lagi2 kalau di campur dengan sos LIFE and a little bit of pepper memang kaw2 la sandwich aku tu..
sebab tu aku letak air sejuk kat sebelah..haha..pedas kot!!

punya la aku berazam untuk kurangkan makan bila balik tu, tapi kita tak boleh lawan masakan dan makanan di rumah..memang ada berkat disitu..ye la kan makanan kat rumah semuanya free2 belaka..
bila habis ja mesti ada orang akan refill..

lagi seminggu aku nak balik tu ayah aku siap belikan 5 tin sardin yang pelbagai perisa and 2 bungkus of roti
aku pikir balik, ayah aku suruh habiskan ke roti and sardin tu dalam seminggu ni?
ye la kan ayah aku beli roti hari ni, hari ni or esok tu licin dah..hahaha
kuat makan sungguh aku ni.
sekarang ni hasilnya aku sudah TEMBAM!..HAHA

muka, pipi nampak gebu elok je..haha
jadi sekarang aku nak makan sekali je sehari (sudah mengamalnya selama 2 semester)
haha..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive