Popular Posts

Bihun Sup Org Sakit.....

Sejak aku sakit 2-3 minggu nie,selera mkn aku nie berubah-ubah...Ada saja yg aku "TERINGIN",mengalahkan org mengandung plak....Wakakaka...
Kalau sebelum nie,aku teringin nak mkn burger Mc D lah,bubur nasiklah,dan ada beberapa mknan lagilah,dan beberapa hari yg lps,aku ckp kat mama yg aku teringin sgt nak mkn bihun sup...Tapi bihun sup tue aku x nak letak apa2 kecuali ayam..Aku nie bukannya jenis yg suka mkn sayur especially sayur hijau,dah rasa diri nie mcm kambing...Hahahaha...

|

|

|

|

|

V


Inilah dia bihun supnya...Nama bihun sup nie,bihun sup org sakit sbb kosong jer...Yang ada cumalah hirisan ayam ajo...hahahaha....Mknnya x byk pun,perangai jer yg rasa nak mkn...hihihihi...
Alhamdullilah kesihatan aku dah mula nampak positifnya,demam pun dah x der....Cuma lutut nie blum sembuh 100% lagilah...Jln pun masih perlukan bantuan mama...Tapi x perlah,asalkan demam panas tue dah x der kira oklah,kalau demam panas tue x kebah,parah jugak rasanya...Adoilah,ngn x cukup tido masa tue....
Dan insya-ALLAH minggu nie dah bole masuk butik dah kowt...Rindu rasanya dgn SNS ANGGUN...Sepanjang aku sakit nie,mama yg handle sorang2...Sian jugak kat mama....Hurm...
Hujung minggu nie ada wedding job plak,harap2 kesihatan aku oklah kan...Susah jugak kalau buat keje dlm keadaan aku sakit nie...hurm...
Ada berita sedih yg ingin aku khabarkan,tunggu next entry okeh.....
Huk huk huk





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive