Popular Posts

Kari Kepala Ikan.....

Alamak!!!Pepagi nie ckp pasal makan plak kan...Hahaha...Yup smlm kan aku ada buat entri pasal,kepala ikan jenahak utk dibuat kari kepala ikan....Dan dijamu kepada tetamu jauh...Ada yg dok tanyalah "siapa" tetamu jauh tue...kali nie mmg aku x tlg langsung mama memandangkan diri aku yg masih blum sembuh 100%..Makanya mama buat sengsorang kat dapur...Sian mama...Maafin anakmu sbb x dpt membantumu didapur....
So bila tetamu dah sampai,mama pun hidanglah diatas meja makan...
jeng jeng jeng:)

|

|

|

|

|

V



-Kari kepala ikan jenahak-


-Sotong Goreng Berlada-
(Sedey sbb x bole mkn sudah.....)
Sob sob sob


-Kerabu mangga-


tgklah aku cuma bole mkn ayam honey ajo....sedey sgt2 tau...Tgk sotong tue mcm nak curik saja,tapi apakan daya,nak cepat sembuhkan....Lagipun bgs jugak x dpt mkn semua tue,bole menurunkan berat bdn ku ini...Alhamdullilah,skg pun tinggal 68kg:)
Mesti korang nak tahu kan siapalah org jauh yg aku maksudkan tue...Hahahaha:)

|

|

|

|

|

|

|

V


Siapa lagi kalau bukan si Axim Ashaary kan...Hahaha,tujuan utama dia dtg ke rumah sbb nak antar album pengantin klien kami,dah alang2 dia dtg kan,so kami dinnerlah sesama...Kan ari tue masa Faisal & Keith dtg,dia x der,so kali nie kami jamulah dia kat umah...Nak tahu sedap atau tidak kenalah tanya tuan empunya badan ok:)


Alamak,dpt ole2 lah dr Bangkok...Tq so much...Dptvpepel keychain n Fridge Magnet...Suker suker...hahhahaha:)
Kak Dee & kak Rasp:
nanti dtg sini,kita mkn sesama okeh:)
hahaha



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive