Popular Posts

Bila Bertemu.....

Smlm aku temankan Eg dinner...Biasalah kalau dah jumpa,mcm2 citer lah yg kami bualkan...Masa dok berbual tue,teringatlah salah seorang kawan kami yg malam sebelumnya telah mengajak ke rumah nya,ada kenduri doa selamat,tapi entah mcm mana aku & Eg bole terlupa + aku yg x berapa nak shat lagi kan.....
So akupun sms lah si Wawa nie tanya lokasinya,alhamdullilah dia masih berada di Alor Setar,so aku ngn si Eg decide utk jumpalah kjap kat umah dia..Susah doe nak jumpa si Wawa nie sbb dia duk kat Kl.....Padahal umah aku ngn dia dkt saja...
hihihi:)
Bila dah jumpa tue mcm2 lah perkara yg kami bual kan...dari citer zaman persekolahan sampailah citer pasal perkahwinan....Yelah si Wawa nie dah kawin dan mempunyai seorang cayaha mata...Pastu kami bual kan pasal gathering utk dak2 Convent kan....Hurm,harap2 dptlah jumpa ngn mereka2 yg lain....
So sebelum pulang mcm biasalah,kenalah bergambar dulu sebagai kenang2kenangan...hihihi:)

|

|

|

|

|

|

V


Cik Wanie & Wawa:)

Cik Wanie,Eg & Wawa

Gambar x brapa nak jadi sebab aku cuma nampak mata saja...
Hahahaha:)
So kita ambil sekali lagi....

|

|

|

|

|

V

Eg,Cik Wanie & Wawa

(Taraaaaa)

Hahahahaha...Baru lah ok kan....
hihihihi:)
Hope lps nie kalau Wanie pi Kl dptlah jumpa Wawa lagi kan...:)

Nota kaki-Nak tgk Cik Wanie dizaman persekolahan x???






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive