Popular Posts

-Gurney Plaza-



Lps dah check-in semua bagai,dah puas berehat,kami berlima terus ke Gurney Plaza sbb Mak Tam ada appoinment ngn slimming centre....hahahahaha....


Inilah tempatnya "BIZZY BODY"...Ekceli Mak Tam dah pegi byk tempat dah....Aku???x der maknanya,aku nak shopping okies...hahahaha:)


Tersenyum riang Mak Tam....
Sementara tunggu Mak Tam selesai urusannya,aku dan mama jln2 sekitar Gurney...Tapi x lama sgtlah sbb kaki aku masih lagi sakit2...Tue yg x best tue kali nie bershopping...Pak Tam ngn Mahfuz entah ke mana hilangnya...hahahaha......
Aku nie kalau ke Gurney Plaza mmg "WAJIB" lah singgah tempat nie...Kalau tidak.......

|

|

|

|

|

V


-Charles & Keith-
Nasib baik aku punya fav SA ada,kalau x bosan jugak...hahahaha:)
Kali nie aku cuma beli 2 barang saja

|

|

|

|

|

V


-Sandal-
(sila abaikan kaki aku yg buruk itew)


-Sunglass-
(padahal yg lama masih elok lagi,tapi still gatal nak beli)
hahahahaha.....
Dah puas shopping,kami terus pulang,tapi sebelum pulang,Pak Tam ajak jln2 sekitar Padang Kota Lama,katanya nak try rojak buah...Dan kunun2nya nak menikmati matahari terbenam,padahal x der pun matahari...
Wakakakakaka:)
Dah puas pusing2 Padang Kota Lama,terus blk hotel sbb mlmnya ada janji ngn 2 org kawan aku dan nak meraikan hari lahir Pak Tam aku....
Tunggu:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive