Popular Posts

Rutin Harian CW......

Mcm biasalah hari2 aku kan,duk kat umah saja....Semakin hari semakin bosan okeh....Rindu nak jln2 tanpa ada rasa sakit...huk huk huk
So hari Khamis aku mcm biasalah...Bgn pagi,goyang2kan badan skit supaya perjalanan darah aku ok...Ekceli dah lama giler aku x buat cardio,sejak aku sakit nie,aku mmg dah x buat,huk huk huk...Rindu tau nak menari semua tue...Then aku kena pelan2 g toilet kat bilik mama n buatlah apa yg patut (x kan nak citer gak kan)
hahaha:)
Bfast utk hari Khamis,mama masak special utk aku tau,nak tahu apa dia....
Jeng jeng jeng...

|

|

|

|

|

V


-Mee goreng EXTRA SAYUR okeh-
Ntahlah skg nie aku dah jatuh cinta ngn SAYUR tau...Btul jugaklah kata kwn2 aku kat blog dan FaceBook,sayur nie mmg sedap dan bgs utk kesihatan....Apapun tq sbb bg nasihat yg berguna dan hasilnya,aku dah suka mkn sayur....
Utk lunch plak

|

|

|

|

|

V


Yg tue korang kenalah baca kat entri nie, http://cintawanie.blogspot.com/2010/07/lunch-utk-hari-ini.html ......X der keje aku sajalah update smlm...
hahaha:)
Apapun still berkonsepkan sayur okeh:)
Utk minum ptg,aku ckp kat mama,aku teringin nak mkn cucur ubi kentang...Jadi bg tidak menghampakan permintaan aku,mama buatkan jugak okeh...

|

|

|

|

|

V


Cucur Ubi Kentang.....
Sedap....
Utk dinner,aku cuma amik secawan milo panas.....

Mkn ubat,layan FaceBook kjap dan zzzzzzzz......

X sabar nak tunggu Sabtu minggu depan...Ada tetamu2 jauh nak dtg....Kehadiran mereka nanti akn riuhlah dlm umah aku nanti...Rindukan saat2 itu ok....
:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive