Popular Posts

Sotong Ajaib

-SOTONG PAUL-

Sekarang nie,kat mana2 saja,org dok ckp pasal "SOTONG", "SOTONG", "SOTONG" kat "FB",kat "BLOG"....Mulanya aku x brapa nak tau sgtlah sbb aku nie bukannya peminat "Bola Sepak"...Tapi bila masa malam perlawanan antara "Germany" vs "Spain",brlah aku tahu tentang kewujudan "SOTONG" itew....Ish ish ish,pasal "SOTONG" pun bole jadi keje kan....
Hahahahaha....
Kalau aku yg dpt "SOTONG" tue,aku akn pastikan akn masak yg sedap2 mcm:

|

|

|

|

|

|

V


Haruslah makanan feveret aku:
  • SOTONG goreng tepung
  • sambal SOTONG
  • SOTONG goreng kunyit
  • SOTONG bakaQ
Tapi apakan daya semua itu hanyalah mimpi kerana.............

|

|

|

|

|

|

|

V

Panyakit yg sedang aku alami saat ini tidak membenarkan lagi aku menyentuh semua itu....

BENCIK!!!!!!!!

(Sedeyyy)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive