Popular Posts

Kuching,Sarawak....



(gambar diambil dari google)


Kenapa tetiba ada gambar tugu kucing tue???Motif!!!!hahahaha...Sebenarnya mmg ada kaitan ngn ini entri....
Sepatutnya 23hb nie aku dan mama akn berangkat ke Kuching,Sarawak utk bercuti...Penerbangan dr Penang ke Kuching...Tapi terpaksa dibatalkan saat2 akhir....Ini adalah kerana kesihatan aku yg on n off (masa tgh taip entri nie,aku tgh demam panas blk),Lutut aku masih lagi bengkak akibat GOUT....Cara jalan aku pun masih lagi perlukan bantuan tgn mama utk aku berjalan...TUHAN saja yg tahu mcm mana perasaan aku bila GOU
T dtg menyerang...Kalau silap skit jer mkn,adoilah sakitnya,mmg x bole nak dibayangkan dgn kata2....Sedey mmg sedey x dpt ke sana,tapi skg nie kesihatan aku lebih penting,buat apa pergi bercuti,tapi diri masih lagi sakit...hurm...
Yang ke-2 kebetulan plak aku ada wedding job pada 24hb nie...Nie pun last minute punya klien...Skg nie aku dok pikiaq,mcm mana aku nak naik tangga yg tinggi kat butik tue....Lutut nie masih lagi x kuat...Pening jugak bila aku memikirkannya....Nak tolak,tue rezeki kami kan...
So buat mak tam sekeluarga dan sepupu aku yg sentiasa menantikan kedatangan kami,kami mohon ampun dan maaf...Mmg x dpt nak pergi,kami terpaksa tangguhkan percutian kami,insya-ALLAH,kalau x der apa2 aral-melintang,lps raya kami ke sana ok....Dan buat 2 org kenalan blog iaitu "Zie" dan "Tilla" dan jugak beberapa kenalan di FB yg plan nak dating2 tue,Cik Wanie mohon ampun dan maaf,sbb x dpt berjumpa...Insya-ALLAH,nanti kita berjumpa jugak okeh...






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive