Popular Posts

langsir pon boleh buat shawl ? trend ke ape ni ?

assalamualaikum :) heee, rindu tak , rindu tak kat kite ? haha ..gedik ! haha..tadi sebelum ezza keluar pergi bank ,ezza dapat satu parcel dari batikvalley.com! yeayyy , sangat lawa , ala-ala dress kawan saya gdamajidah , tapi saya tak tiru awak ! saya sudah tempahnye awal , tetibe saya nmpk awak hupload gmbar awak pakai stripe dress sebijik cm saya tempah ..gulp! naseb baek saya tak tempah colour puteh mcm awak! hahahaha....tapi yang saya musykil nyee , apa pasal korang semua pakai dress elok je , saya punye dress kene potong kat bawah dulu ? gulpp ...menyapu lantai! oke , kesilapann teknikal bukan saya yang pendek! zzzzzzzz...

oke. lepas habes begaya depan cermin try2 dress baru ,ezza terus pakai shawl kain langsir ezza tu and terus bergegas ke bank . kahkah .actually mak yang kasi nama , satin shawl = langsir rumah ...zzzzz....dem ! actually , bulan lepas ezza ade beli satin shawl secara online . but then ,bila smpai bapak keras doe , tak macam shawl , tu yang my mum panggil langsir tu! hahahaha..ana sudah kenaa!




ahh, gasak la langsir pon .. cm helmet dah shawl ni dapat kat aku! hahaha
pss..nak lagi comel , jelir lidah cm saya.




untuk mendapatkan kesan comel ala2 nora danish yang maksimum , sila berjaga pada waktu malam. sebab eyebag ni mahal taw harganya! hahahahaha.....



psss....serik nak beli satin shawl online dah! jadah dia cm langsir ! naseb baek ezza ni kedekot , ku lanyak2, ku celup soflan sampai lunyai , dan ku pakai ! tetap cm langsir..kalau eden kayo , dah lamo dah eden buang langsir ni..demmmmmmm!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive