Popular Posts

Selamat Tinggal Singapore....


Akhirnya kami pulang juga ke tanah air...Pada 11hb Julai 2011,aku & mama akhirnya berpisah juga dgn MTB sekeluarga...Mmg masa tue rasa sayu sgt2,yelah kami tersangatlah rapat & cepat mesra,tapi bila bab2 berpisah nie,mmg automatik akn jadi lemah....
(gonna miss all the best moment with them)
Jam 7.30 pagi,aku dan mama menaiki cab terus ke Changi Airport utk berlepas pulang ke Penang.....Setibanya di airport,kami terus check-in....Dan selesai semua urusan check-in,kami jln2 dulu sementara naik ke dlm kapal...Penerbangan kami ialah pada jam 11.10 pagi...


Mama berPePeL ari tue...
(aku yg suruh mama pakai PePeL)
HaHaHa


Aku pulak berMeRaH lah plak kan...
(ala pakai baju barulah katakan)
HaHaHa...
Apa yg ada dlm beg plastik tue,jeng jeng jeng....
(nanti kiter citer okeh)

Kalau korang nak tahu,kat situ mmg byk jenis bunga orkid...Mama apa lagi byklah pic2 yg diambilnya...Aku nie plak dijadikan "MoDeL" pada hari itew...
HaHaHa...


So dlm kul 10.40pg,aku dan mama terus masuk ke dlm flight...Kami hampir2 kena tinggal sbb kesilapan aku jugak...Nak tahu kenapa,sbb aku dok ralit mengFB lah nie...HaHaHa...Apa lagi mama pun bising2 lah kat aku....
(ampunkan anakmu ini wahai bondaku)


Walaupun kena marah ngn mama,aku masih mampu lagi tersenyum....HiHiHi...ala mama marah2 manja saja....


Lunch kami pada hari itew dlm flight...Sedap sgt2 tau....

Tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Penang pd jam 12.15tgh hari mcm tue...Ada insiden yg telah berlaku pada diri kami...Nak tahu kenapa....

|

|

|

|

|

|

V

Bagasi kami telah terbang ke KL....Rupanya diorg tersalah "parking"...Terpaksalah kami tunggu bagasi kami yg akn tiba dr KLIA pada jam 3 ptg....Adoilah,kan dah jadi 2 keje namanya tue....So sebelum tunggu beg kami sampai,kami kluar dululah....
HiHiHi...
(tapi alhamdullilah,akhirnya beg kami sampai dgn selamatnya)

Ke mana destinasi kami seterusnya....
Jeng Jeng Jeng


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive